Lagotto Romagnolo

Welkom

Welkom, leuk dat je mijn blog bezoekt.

Zoeken in deze blog

maandag 30 januari 2012

Blogger in spé

Heb me een paar jaar geleden eens aangemeld als Blogger om daar vervolgens niets mee te doen. Inmiddels een paar hobby's rijker voel ik de behoefte om daar het een en ander van te delen. Ik denk dat dit medium daar uitstekend geschikt voor is. 

Allereerst wil ik graag vertellen over mijn lieve hondje, Bo. Daarnaast uiteraard over mijn grote hobby muziek. En dan heb ik nog een vreemde tik, ik hou van glas. Bijzonder glas in alle soorten en maten. Zo ben ik bijvoorbeeld gevallen voor de glazen kralen van Trollbeads. Ongetwijfeld zal ik ook daar af en toe iets over delen. Nu, ik zal jullie niet langer vervelen maar eens kijken hoe ik foto's en filmpjes kan plaatsen.

Bo
Dit ben ik
Kraaltjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje achter

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.